środa, 27 listopada 2013

Szkolenie!


Zapraszamy na szkolenie "Jak wykorzystać media społecznościowe do promocji organizacji pozarządowych?"





Data: 7 grudień 2013r. (sobota)
Godzina: 9.00- 18.00
Miejsce: Siedziba CRIS w Rybniku ,ul. Kościuszki 22/5,  (wejście od podwórka, parter, sala szkoleniowa)


Program szkolenia:
1. Media społecznościowe (historia, specyfika, charakterystyka użytkowników).
2. A, B, C skutecznego działania w mediach społecznościowych.
3. Który portal społecznościowy wybrać? (omówienie platform wykorzystywanych przez organizacje).
4. Facebook (strona organizacji na Facebooku, wtyczki społecznościowe, reklamy na Facebooku, mierzenie efektów).
5. Blogi, mikroblogi, fora (omówienie podstawowych platform, ich możliwości, specyfiki i funkcji oraz tego kiedy warto z nich korzystać).
6. O czym należy pamiętać prowadząc kampanię w mediach społecznościowych?
7. Ewaluacja działań w mediach społecznościowych.

Prowadzący: 
Emil Nagalewski - Ukończył Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Od 2007 roku związany z trzecim sektorem. Zajmuje się współpracą z mediami, promocją projektów i rozwijaniem serwisów internetowych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i doradztwo w zakresie marketingu. Pracował także jako wykładowca akademicki.

Osoby posiadające laptopy prosimy o zabranie ich ze sobą , gdyż duża część zajęć będzie się odbywać z wykorzystaniem internetu. Osoby nie posiadające laptopów prosimy o zgłoszenie tego faktu przed warsztatem.

Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Zgłoszenia przyjmujemy do 5 grudnia 2013.

FORMULARZ Jak wykorzystać media społecznościowe do promocji organizacji


Zapraszamy serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz